sâmbătă, 13 februarie 2010



Anonymous appointed

Probleme vor urma ..Oriunde ai fi ..lalalaNu contează cât de tine ..Nu va fi nimeni ..Ei sunt acolo ..Există undeva ..Undeva, v-aţi aştepta ..Ei bine, există un suflet ..Ei trebuie să joace un caracter ..Un personaj de prietenie ..Acestea cresc mereu ..Grow continuuSi nu conteaza ceea ce faciIar ei toţi să crească şi să crească ..Tu uita în josEi urmează întotdeauna drumul tau de viata ..Nu alarma ..Am obijnuit ..Problema este un prieten.un mic, dar încă mai este ..Şi, după cum am încerca să-l să plecelent, el a venit spre mine ..Am scăpa ..Nu am nimic ..Da este un prieten ..Un prieten de-al meu, mici, dar încă ..Un prieten ..Ea ma face sa ma simt rau ..Sunt un prieten de-al tau ..numitele probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu